Chociaż odwieczny wróg wielu hot hatchy – podsterowność – latami wygrywał, ostatnio sporo się zmienia. Nowy Mercedes-AMG CLA 45S 4MATIC+, jest jednym z przedstawicieli topowych hot hatchy najnowszej generacji, którego napęd może być całkiem skutecznym narzędziem do walki o wyjątkowo sportowe prowadzenie.
Sekretem nowych AMG z serii 45 jest napęd 4MATIC+ z tylnym dyferencjałem z modułem Torque Vectoring. Przenosi moment pomiędzy kołami tylnej osi w taki sposób, by zapewnić więcej przyczepności, większą rotację, albo… jeszcze większą rotację, zwaną driftem.
W porównaniu do poprzedniego modelu to znacząco zmienia prowadzenie i to, co można zrobić z Mercedesem CLA na torze. W tym filmie opowiadam, jak działa 4MATIC+, czy drift mode jest prosty w "obsłudze" i dlaczego hot hatche to najlepsze samochody na świecie.
Zobacz także:
– Wszystko o modelu https://www.autocentrum.pl/mercedes/cla/c118x118/shooting-brake-amg/
Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/
Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)
#AutoCentrum #TrochęTechniki #Mercedes #CLA45