Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – grubszy lift (PL) – test i jazda próbna

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - grubszy lift (PL) - test i jazda próbna

Mitsubishi Eclipse Cross zadebiutowało pod koniec 2017 roku. To kompaktowy crossover plasujący się między modelami ASX oraz Outlander. Na początku Eclipse Cross dostępny był z turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności półtora litra, a na niektórych rynkach także z dieslem 2,2 litra. Ten drugi był w Polsce za drogi ze względu na akcyzę, więc polscy kierowcy musieli zadowolić się turbobenzyną.

W ramach kuracji odmładzającej zniknęła i turbobenzyna, i diesel, a zamiast tego Eclipse Cross oferowany jest teraz w Europie wyłącznie z napędem hybrydowym typu plug-in. Samochód można naładować z gniazdka, ale kiedy w akumulatorach trakcyjnych skończy się prąd, do akcji wkracza silnik spalinowy.

W Eclipse Cross PHEV są dwa motory elektryczne – o mocy 82 KM z przodu i 95 KM z tyłu. Do tego z przodu jest silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra, a pod podłogą między osiami mieszka akumulator trakcyjny o pojemności niecałych 14 kWh.

🚦Kupujesz auto używane? Koniecznie sprawdź jego historię na https://bit.ly/MarekAutobaza 🚦

𝗔𝘂𝘁𝗼𝗯𝗮𝘇𝗮 to najdłużej działający w Polsce serwis oferujący 𝘀𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗵𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗼𝗷𝗮𝘇𝗱𝘂. W przeciwieństwie do rządowej bazy danych tu wystarczy sam numer VIN. Sprawdzenie samochodu przed zakupem to wręcz obowiązek, warto zacząć od serwisu autobaza.pl zrobimy to online bez wychodzenia z domu, bądź nawet w drodze na oględziny upatrzonego pojazdu – za pomocą smartfona. 𝗦𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗩𝗜𝗡 dostarcza informacji nie tylko na temat wyposażenia pojazdu, przebiegu, czy archiwalnych zdjęć z poprzednich ogłoszeń podczas których auto było oferowane.

Autobaza weryfikuje również 𝗯𝗮𝘇𝘆 𝗽𝗼𝗷𝗮𝘇𝗱ó𝘄 𝗽𝗼𝘀𝘇𝘂𝗸𝗶𝘄𝗮𝗻𝘆𝗰𝗵 i to z 15 krajów. Jeśli interesuje Cię historia pojazdu, którego kupno rozważasz, sprawdź ją w serwisie AutoBaza. Możesz też zakupić raport z wyceną interesującego Cię samochodu. Dzięki danym z raportu poprawisz swoją pozycję negocjacyjną!

Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach mailem:
https://marekdrives.tv/pl

↔ Mitsubishi Eclipse Cross PHEV wymiary:
✔ długość: 4545 mm
✔ szerokość: 1805 mm
✔ wysokość: 1685 mm
✔ rozstaw osi: 2670 mm
✔ bagażnik: 328-1108 L

💲 Mitsubishi Eclipse Cross PHEV cena od: 191 000 pln

💲 Mitsubishi Eclipse Cross PHEV cena wersji testowej: 216 900 pln

🎯 Podoba się? Zasubskrybuj tutaj: https://bit.ly/SubMarekDrives

💥 Możesz mnie śledzić na:

Home


https://facebook.com/marekdrives

https://instagram.com/marek_drives

📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba

🚙 Obejrzyj też:
Citroen C4 https://youtu.be/QXNRMLGUpnM
Citroen C4 Cactus https://youtu.be/FydzcKTseuI
Honda HR-V https://youtu.be/5p2Y_cOacRw
KIA XCeed PHEV https://youtu.be/KPb84kWYFuY
Mazda CX-30 https://youtu.be/2iywwfiTGnA
Mitsubishi ASX https://youtu.be/1nxtPY3kj3Y
Mitsubishi Eclipse Cross https://youtu.be/El8u6xx-cUw
Mitsubishi Outlander PHEV https://youtu.be/1QIO3bStMtw
Nissan Qashqai https://youtu.be/h_GpbVRZJ00
Renault Arkana https://youtu.be/FAGRiYoXI0Y
Skoda Karoq https://youtu.be/_n_NDzDHi3Q
Toyota C-HR https://youtu.be/MizUmVPK0SU
VW Taigo https://youtu.be/LWcgpC2Emz0
VW Tiguan eHybrid https://youtu.be/4tItk1PgS-Y

#MarekDrives #Mitsubishi #EclipseCross

📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Caroseria, Easy Rollin’, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.

Spis treści:
0:00 intro
1:30 co to jest Eclipse Cross?
3:40 jak działa PHEV?
5:00 ładowanie
5:20 zasięg na prąd
6:30 tryb hybrydowy
7:00 osiągi
7:25 test napędu S-AWC
8:20 wrażenia z jazdy
9:10 bagażnik
10:05 kanapa
10:30 kokpit
11:10 podsumowanie/ceny

(Visited 8 times, 1 visits today)
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
<!-- /wp:i

You might be interested in

Przejdź do paska narzędzi